Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
4453
View
49
Reply

[Jenayah] Wanita Itu Mahu Menggoda Saya - Ahli Parlimen Sg Siput

[Copy link]

Author: Malaysia.Doom    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-5-2019 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode

Buletin TTKM
Wanita itu yang goda saya!

TTKM TTKM
23 hours ago

Gambar dari Malaysiakini.

Petaling Jaya, 19 Mei : Plot twist bagaikan filem tamil. Ahli Parlimen PKR Sungai  Siput, Kesavan Subramaniam kini mendakwa wanita yang dikatakan bekas pembantunya itulah yang menggoda beliau dalam kes gangguan seksual yang sedang disiasat polis.

Dalam bulan september 2018, Kesavan berkata mula berasa tidak senang dengan sikap wanita itu yang bertukar dari seorang yang mahu menjadi kawan, kepada seorang yang mempunyai perasaan terhadap saya

Ahli parlimen PKR itu turut menafikan tuduhan bahawa beliau telah melakukan gangguan seksual terhadap wanita tersebut, malah  sebaliknya mendakwa wanita tersebutlah yang pertama kali melakukan perkara itu terhadapnya, menurut laporan The Star.

Dalam satu kenyataan yang disiarkan semalam, Kesavan berkata beliau dihubungi wanita terbabit dua tahun lepas yang menawarkan diri sebagai sukarelawan ketika beliau merupakan ahli dewan undangan negeri Hutan Melintang.


Ketika saya menjadi ahli parlimen Sungai Siput, wanita itu memberitahu saya bahawa dia mahu membantu saya sebagai sukarelawan. C Kesavan Subramaniam
Sambil menambah walaupun wanita itu sudah berkahwin dan mempunyai anak, Kesavan mendakwa wanita itu menelefonnya setiap hari dan akan dimarahi jika tidak menjawab panggilannya.  

Kesavan turut mendakwa bahawa wanita itu juga mula menyebarkan cerita fitnah mengenai isterinya.

Tambah Kesavan lagi, beliau tidak mahu menaikkan perkara tersebut sebelum ini kerana berasa kasihan kepada wanita itu.


Saya akan memberikan kenyataan kepada pihak berkuasa dan memberikan sepenuh kerjasama, termasuk menyerahkan bukti gangguan untuk memusnahkan keluarga saya C Kesavan.
Menurut Kesavan, beliau mempunyai rumahtangga yang bahagia dan tidak akan memusnahkannya dengan mengadakan hubungan lain.

Kenyataan Kesavan dikeluarkan kerana terdapat satu laporan polis dibuat oleh seorang wanita yang mendakwa Kesavan melakukan gangguan seksual terhadapnya.

Dalam laporan polis itu, wanita terbabit mendakwa ahli parlimen PKR itu memanggilnya dengan nama ammu dan cayang, serta menelefonnya sebanyak 50 kali dalam sehari.


Wanita terbabit juga mendakwa Kesavan sering membuat panggilan video dan mempamerkan buku Kamasutra kepadanya serta gambar-gambar lucah.

Untuk rekod, Kamasutra merupakan buku klasik India mengenai cara-cara melakukan hubungan seksual secara erotik.  C Buletin TTKM-
11-23-03-DjVLpobVsAAXQ4D.jpg

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 20-5-2019 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
So skrg sapa yg ada bukti?
Yg menuduh atau dituduh itu, cepat2 la keluarkan
Phone conv. mesej, pics semua keluar la skrg
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 12:02 PM | Show all posts
tunjuk bukti uols berdua.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-5-2019 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Malaysia.Doom at 20-5-2019 01:05 PM
chinta89 replied at 20-5-2019 12:02 PM
tunjuk bukti uols berdua.


Meols Pon Tingin tengok Buku Kamasutra dari Tamil Nadu tu
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 12:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahhahaha tak reti butang blok ke YB
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg pompuan tu bangse ape, same2 india ke..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-5-2019 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
kelapaparut replied at 20-5-2019 12:07 PM
Yg pompuan tu bangse ape, same2 india ke..


Sape je yg nak pompuan India.

@pyropura je hadap
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Rugi je nak layan ngan popcorn.. Buat gemuk jek... Kicap ni ko tau aje la berbelit2...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-5-2019 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
honeybee1802 replied at 20-5-2019 12:18 PM
Rugi je nak layan ngan popcorn.. Buat gemuk jek... Kicap ni ko tau aje la berbelit2...

Macam si pyropura tu punya sembang la...buang Masa je layan.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
bukan susah pon nak tunjuk bukti sape yg call sape
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Zaman wanita mendonia

Ko hengat jejanz je ke boleh buat sexual harassment
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
honeybee1802 replied at 20-5-2019 12:18 PM
Rugi je nak layan ngan popcorn.. Buat gemuk jek... Kicap ni ko tau aje la berbelit2...

Hahahahaaaa
Jwpn uols btl2 out of the box
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawa ke perempuan tu? Iras2 macam Thanuja, Deborah Henry atau Amelia Henderson?
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 01:01 PM | Show all posts
Saya putar Halim...
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 03:08 PM | Show all posts
jumpe ular n keling

katok keling dulu hokey
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
tagas replied at 20-5-2019 03:08 PM
jumpe ular n keling

katok keling dulu hokey

Hahaha.....  Belitan mana lebih padu.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok aku putcaya 1000000%..
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 06:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Ikut cerita macam perempuan psycho. Tp I tetap tak nak percaya tanpa segala bukti.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 06:55 PM | Show all posts
Entahlah sekali pandang wajah kau, macam sejenis muka takleh percaya jah.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2019 06:57 PM | Show all posts
Cayang? alahai BBNUnya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list