Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
4276
View
72
Reply

[Dunia] Menteri Luar, Datuk Saifuddin Abdullah berkata Msia akan cari jalan bantu Pannir Selvam yg berdepan dgn hukuman mati edar dadah di Spore

[Copy link]

Author: harizs    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-5-2019 11:07 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Menteri Luar, Datuk Saifuddin Abdullah berkata, Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Undang-Undang dan Hal Ehwal Parlimen) Datuk Liew Vui Keong sedang berusaha mencari jalan membantu P Pannir Selvam yang dijadualkan menjalani hukuman itu Jumaat ini. http://bit.ly/2wbGZB9


+++++


Dia di akn menjalani hukuman sbb mengedar dadah..tp kita berusaha membantu dia....mcm kita menyokong rakyat menjadi pengedar dadah....beribu lg yg di jatuhkn hukuman mati krn mengedar dadah oleh kerajaan Malaysia sendiri dlm negara kita..x nk buat rayuan jgk ke dgn Kerajaan Malaysia?....ini lah yg di panggil " Menteri nak tunjuk baik tak bertempat ".....hancurrrr
Screenshot_2019-05-24-11-05-31-341_com.facebook.katana.png

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 24-5-2019 12:04 PM | Show all posts
kelly ni memang tokan dadah ke atau dianiaya??kalu memang penah ade kes dadah helok bio je mati kne gantung..dadah pemusnah negara tau!!
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 12:28 PM | Show all posts
sian nak kena gantung yer
meh la kita bantu

jgn lupa kat penjara malaysia pon ramai bleh bantu
lepaskan jer semua tu
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 12:56 PM | Show all posts
chicozinn replied at 24-5-2019 12:04 PM
kelly ni memang tokan dadah ke atau dianiaya??kalu memang penah ade kes dadah helok bio je mati kne  ...

betul tu..
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 01:38 PM | Show all posts
dah kenapa nak bela orang buat jahat

tak paham sungguh ngan paten gomen sekarang
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Biorkan aje... ak mmg xkesian yach utk pemakan/penjual dadah ni. Tiada belas bagi mu melainkan ko kena trap, mmg xtahu lansung. Kalu pemakan dadah mmg elok di gantung
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kita kata elok digantung... tapi muntri buat tindakan tkde siapa advise ke... dah 3 hari ni. Harap dah inalillah la Pannir
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh bukan ni berita basi ka
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Hidup satu famili jiran tetangga berantakan tau sbb pengedar penagih dadah ni... Kalau diri sendiri takmo insaf, mmg masyarakat dah tak bole buat apa pon. Tolong salah, tak tolong pun salah.
Please la fight utk program pemulihan dari fight utk hukuman yg ada...
Truth be told, takde sape nak membela penagih dadah... Kesian kan la kat org2 tua ngan budak2 kecik yg kena berteduh sesama penagih ni...
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila semangat kenegeraan / bangsa melebihi akal. Bodoh jadinya. Mcm sekor yg ada dalam ni. Org buat jenayah pun dia kata org tu kena fitnah lah apalah
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Buat apa nak bantu kalau dah memang orang tu didapati bersalah mengedar dadah? A good riddance, in fact.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:38 PM | Show all posts
xpaham kenapa nak kena tolong org yg mengedar dadah?????bodoh ke ape menteri ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:49 PM | Show all posts
byk lg pesalah2 lain yg patut kena bantu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-5-2019 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia Baru
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Maybe ph nak tolong sbb india ni penyokong kuat ph.. mana laa tau kan.. jgn salah sorang funder ph dah le..huhuhu..gigh betul nak tolong org yg disabitlan kesalahan mengedar dadah..pelik2..
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Dadah merosakkan. Banteras dadah.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Ape nk heran..sedngkn pmbunuh xperlu ke tali gantung..
Ape la sgt dengan dadah..
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 07:35 PM From the mobile phone | Show all posts
C1k_J4h replied at 24-5-2019 02:38 PM
xpaham kenapa nak kena tolong org yg mengedar dadah?????bodoh ke ape menteri ni

Aku Pon sama Tak paham kenapa usaha, Masa, wang ringgit kantung gomen digunakan nak simpan bangsat macam ni.

Kalah Judi. Bawak 'sapdhe'. Ikat Kat badan.

The fuck???

Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 09:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok dah habis office hour......so pannir dah kena hukuman gantung ke belum????????
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 09:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Please update TT ..tq
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list