Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
3645
View
33
Reply

Remaja 'Meletup' Direnjat Atas Kereta Api Ketika Cuba Tunjuk Hero

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-5-2019 01:00 PM | Show all posts |Read mode
Padah tunjuk lagak 'hero' depan kekasih, remaja lelaki 'meletup' dan meninggal dunia di atas sebuah kereta api kargo yang tidak beroperasi selepas terkena renjatan elektrik.


Memetik The Sun, Oleg Khoroshaev, 13, sedang merakam swafoto sebelum terkena renjatan elektrik daripada kabel voltan tinggi (27, 500 volt) di Karasuk, Rusia.








Menurut rakaman video dan saksi, remaja berkenaan dilihat menggeliang-geliut dan menjerit kesakitan selepas terjatuh di sisi pengangkutan berkenaan.


Salah seorang saksi berkata, dia melihat sekumpulan remaja lelaki dan perempuan berjalan di sebelah landasan di bandar Karasuk, wilayah Novosibirsk di mana terdapat sebuah kereta api kargo yang tidak beroperasi.








Katanya, salah seorang rakannya berminat untuk mengikuti mangsa memanjat salah satu gerabak dan bertanya bagaimana perasaannya berdiri di atas kereta api berkenaan.


Sebelum sempat dia memanjat, sebuah letupan kedengaran dari atas gerabak terbabit.












Apabila semua orang di lokasi kejadian melihat ke atas gerabak berkenaan, mereka mendapati terdapat kesan hitam di dada Oleg dan tubuhnya terbakar sebelum mereka bergegas menghampiri mangsa untuk memberi bantuan.


Menurut seorang lagi saksi, keadaan mangsa sangat menyedihkan sampai lelaki dewasa pun tidak dapat menahan air mata melihat keadaannya.




Mangsa terbaring di sisi kereta api dibantu pekerja stesen berkenaan





Oleg dikejarkan ke hospital untuk mendapatkan rawatan, namun Pejabat Pendakwa Pengangkutan Barat Siberia dalam kenyataannya mengesahkan mangsa meninggal dunia tiga hari selepas insiden berkenaan.


Walaupun mengakui mangsa memegang telefon ketika kejadian, seorang rakan mangsa bagaimanapun menafikan Oleg berswafoto di atas kereta api berkenaan.




Kredit foto: EAST2WEST NEWS




Difahamkan, polis mungkin akan membuka kertas siasatan jenayah berhubung kematian berkenaan dan semua rakan mangsa termasuk saksi kejadian disoal siasat.


Polis bagaimanapun percaya remaja itu tidak mengalami sebarang masalah sebelum ini dan mereka telah memberi amaran kepada kanak-kanak dan ibu bapa mereka mengenai bahaya bermain di berhampiran landasan kereta api. - CARI

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 24-5-2019 01:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Sygnye...muke hensem..
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel budaknye.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 01:59 PM | Show all posts
mengeliang geliut
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:03 PM | Show all posts
kawan2 nak tolong pun tak berani..
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Pening penulisan wartawan ni. Atas cakap meletup dan meninggal atas keretapi.
Bawah kata dikejarkan ke hospital dan meninggal 3 hari kemudian.
Tu sisa2 daging mangsa ke?
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap ada lagi yg macam muka si mati dekat dunia ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:24 PM | Show all posts
Sayang betul, muka sangat helok...sia2 mati begitu sahaja.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Ganteng budaknya.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
aduh, sia2 je
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:35 PM | Show all posts
Muka helok, kesian..
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 02:54 PM | Show all posts

gaya tik tok barangkali
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 03:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Padanlah muka bodoh sangat
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 05:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Dak dak skunk
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 07:18 PM | Show all posts
sayang nya rupa elok.mati sia2
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2019 11:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Syg nye muka comel muda lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2019 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Curiousity kills the cat..

Muka helok mcm ni membazir mati awal.. patut datang ke negara asia tenggara terutama pilipin.. confirm akan dilayan bak raja..
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2019 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Rest in peace..
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2019 04:41 AM From the mobile phone | Show all posts
clarizsa replied at 24-5-2019 03:32 PM
Padanlah muka bodoh sangat

hanya sis je komen munasabah. Yg lain terkesima sebab si mati hensem. Coba muka pecah lobang pasti di padankan je oleh acik2.
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2019 04:52 AM From the mobile phone | Show all posts
naina replied at 24-5-2019 02:07 PM
Pening penulisan wartawan ni. Atas cakap meletup dan meninggal atas keretapi.
Bawah kata dikejarkan ...

Wartawan cari.. nasib baik dia tak tuliss atas mati.. bawah lakkk tak masuk sepital pun terus hidup camano
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list