Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
818
View
4
Reply

IKEA lancar botol air Cristiano Ronaldo

[Copy link]

Author: Raline       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-6-2021 12:47 AM | Show all posts |Read mode
IKEA lancar botol air Cristiano Ronaldo



Botol air yang dinamakan sempena nama Ronaldo.

PERUNCIT produk perabot dan rumah Sweden, IKEA menarik perhatian peminat bola sepak apabila menamakan botol ari kaca keluaran terbaharu mereka sempena nama penyerang Portugal, Cristiano Ronaldo.

Ronaldo sebelum ini mengenepikan dua botol Coca-Cola di atas mejanya pada sidang media menjelang pertemuan dengan Hungary sebagai tanda tidak menyokong air berkarbonat dan memaklumkan kepada peminat untuk minum air kosong.

Tindakan Ronaldo itu menarik perhatian ramai pihak sehingga menjadi berita sensasi memandangkan Coca-Cola merupakan penaja kepada kejohanan tersebut.

Harga saham Coca-Cola juga jatuh merundum daripada AS$56.10 (RM231) kepada AS$55.22 (RM227.39 sen) pada ketika itu.

IKEA telah memanfaatkan insiden tersebut dengan mengeluarkan botol air kaca berjenama Cristiano dengan berkongsi produk terbaharu itu melalui laman sosial media mereka.

Namun, tidak dapat dipastikan sama ada botol tersebut ada dijual di Malaysia ataupun tidak.



Artikel Penuh : https://www.sinarharian.com.my/a ... r-Cristiano-Ronaldo
© 2018 Hakcipta Terpelihara Kumpulan Karangkraf

Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 04:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagus gak bam CR ni Mmg tak healthy pun Coke tu.
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 05:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Sama je mcm botol sebelum ni, cuma tak tau lah nama sebelum ni apa
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-6-2021 11:45 AM | Show all posts
Perawankota replied at 24-6-2021 05:28 AM
Sama je mcm botol sebelum ni, cuma tak tau lah nama sebelum ni apa

mmg saja tukar nama
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2021 06:07 PM | Show all posts
Botol ni bukan ke dah lama mereka jual hanya di beri nama baru je
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list