Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
1659
View
14
Reply

Apak Harry Khalifah steady menanti kelahiran anak kelapan, reda kalau dapat lelaki lagi - Isteri nak bau nasi pun tak boleh!

[Copy link]

Author: JahGosipMosip       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-7-2021 04:41 PM | Show all posts |Read mode
Apak Harry Khalifah steady menanti kelahiran anak kelapan, reda kalau dapat lelaki lagi - Isteri nak bau nasi pun tak boleh!
Jumaat, 23 Julai 2021 3:00 PM
Oleh:  QARAMI HASHIM

BAKAL menimang cahaya mata tidak lama lagi, komposer dan penyanyi terkenal Harry Khalifah berkata dia teruja menanti kehadiran anak kelapannya itu.

Menurut Harry atau lebih mesra disapa Apak, isterinya iaitu Noormala kini sedang hamil empat bulan.

"Persediaan macam biasa sahaja sebab saya pun dah tujuh anak, pengalaman dah ada sebelum ini. Tak ada masalah!

"Tentang jantina... anak pertama lelaki, kedua perempuan, ketiga lelaki... jadi anak keempat harap dapat anak perempuan tapi masih dapat lelaki sehingga anak ketujuh. Tapi tak apa kita terima apa sahaja rezeki yang Allah beri.

"Isteri alami alahan di awal kandungan, dia tak boleh bau menumis, bau minyak masak, nasi pun tak boleh bau," katanya kepada mStar.

Sumber: mStar
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-7-2021 04:42 PM | Show all posts
[youtube]tinYHuyLAnQ[/youtube]
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2021 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Wahh murah rezeki. Mesti banyak belanja bulan2. Tengok anak dara PON pakai braces dan bercontact lens
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2021 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Murahnya rezeki.. 8 kali bawak perut 9 bulan. Meols x boleh bayangkan.
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2021 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Wah murah rezeki, xleh bygkan anak ke 8 dah .. untongnya org xde apa2 masalah bila nak prgnt
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2021 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Herlok-herlok paras anaknya
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2021 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau mampu mcm ni..okay saja
Anak2.pung terjaga..
Alhamdulillah...
Taniya...
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2021 06:10 PM | Show all posts
chombi ni lagu xbest
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 12:06 AM From the mobile phone | Show all posts
sfrnna replied at 24-7-2021 05:16 PM
Murahnya rezeki.. 8 kali bawak perut 9 bulan. Meols x boleh bayangkan.

8 x 9 = 72 bln 12 = 6 thn total pregnant

Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 05:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Rajinnya lah hai beranak ramai
Semoga murah rezeki
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 05:36 AM | Show all posts
ramainya anak...
moga murah rezeki dan di permudahkan urusan sekeluarga aminnn...
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 06:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulilah, rezeki dapat anak ramai2.. semoga dipermudahkan..
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 07:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Agak suka ngn lagu2 apak ni..dia suka bereksperimen dgn irama lagu2 traditional..lagu2 marhaen..
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 07:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Untung chombi..ada bapak sporting
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 08:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Penatnya beranak sampai 8 kali. I mmg salute lah ibu2 yg snggup beranak banyak kali. I yg tiap2 kali mgandung ada alahan pun x sanggup dah rasa

Semalam dlm fb ada akak tu umur 35 tahun bersalin anak ke 10. Muka dgn badan masih maintain cantik. Jealous i tengok nk banding dgn i yg anak baru 2 ni Tapi padan lah sbb akak tu jual jamu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list