Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
12Next
Return to list New
3771
View
33
Reply

Ukuran Badan Che Ta Tak Berubah Dari 17 Tahun Lepas

[Copy link]

Author: kp5x       Show all posts   Read mode

Author
Post time 25-7-2021 02:48 PM | Show all posts |Read mode
Pelakon Rozita Che Wan atau lebih dikenali dengan panggilan Che Ta, 50 merupakan selebriti pertama yang menggayakan rekaan RizmanRuzaini, RR.




  



Menerusi kenyataan yang dimuatnaik di laman instagram RR, selain daripada merupakan selebriti pertama yang menggayakan busana RR kira-kira 17 tahun lalu, ukuran badan Che Ta juga tidak pernah berubah hingga sekarang.


Che Ta juga dikatakan seorang yang lain daripada yang lain, antara selebriti yang tidak mengharapkan 'sponsorship'. Setiap tahun dikatakan Che Ta akan menempah tidak kurang daripada 10 baju raya daripada RR.




Foto : IG Rozita Che Wan





"@rizmanruzaini tengah makan pulut deqeyan, tersedak takut taun depan alignment lagi. thank you @rizmanruzaini sb everytime nk tempah baju, kami hantaq kain ja, tk yah pening pasai design..tau2 dpt letup ja, sepasang dgn mek cah", balas Che Ta di ruangan komen.


Namun, ada di antara netizen yang mempertikaikan kenyataan Rizman Ruzaini kerana sebelum ini mereka pernah memberitahu bahawa Ziana Zain merupakan artis pertama menyarung persalinan rekaan mereka sambil dipertahankan netizen lain yang berkata mungkin maksud RR Che Ta artis pertama  membeli busana rekaan mereka, manakala Ziana Zain pula artis pertama yang memakai pakaian yang di'sponsor' RR.


"Kami tidak menafikan Siti banyak menaikkan nama kami dalam industri fesyen. Begitu juga dengan selebriti-selebriti lain seperti Ziana Zain yang merupakan artis pertama mengenakan pakaian rekaan kami," kata Ruzaini atau nama sebenarnya Wan Ruzaini Wan Jamil di Restoran Istana Bambu, Apang, Khamis lalu" - petikan daripada artikel yang disiarkan mStar pada 7 Ogos 2010.


Nampaknya kenyataan RR pun seperti boleh berubah-ubah seperti umur Che Ta yang sekejap 40 an, sekejap 50 an.




Foto : IG Rozita Che Wan
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
yeleeee nek ta... teruskanlah
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 03:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Sama jugak dgn umur dia takat tu jerrr sampai bang jamil mamps
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
makneng replied at 25-7-2021 03:54 PM
Sama jugak dgn umur dia takat tu jerrr sampai bang jamil mamps

Mungkin dia kurus sbb ada kencing manis kot...ada baca aritu...kt forum ni jgk
Sori klu salah
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
primarikey: Mungkin dia kurus sbb ada kencing manis kot...ada baca aritu...kt forum ni jgkSori klu salah

tu la.ramai je kecut sbb kencing manis.tp aku tk tuduh la che ta kencing manis
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Agaknya berapa total harga baju sheol? Kalai x beli entah2 dah duduk banglo xsiap tu dah
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 07:37 PM | Show all posts
walaupun tak berubah pun bentuk badan tu...
wajah nenek permaisuri kokdiang ni tetap la macam ikan pekasam...


btw : wah terkesima iols dapat tengok sipi2 background istana kokdiang... surreal gittew..
gigihnya beraya siap berbackgroundkan pagar istana kokdiang...
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 08:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow gitew...
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Memang Baka kurus kan
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 11:06 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 25-7-2021 07:37 PM
walaupun tak berubah pun bentuk badan tu...
wajah nenek permaisuri kokdiang ni tetap la macam ikan  ...

Katne nak tgk tue ?
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2021 01:05 AM From the mobile phone | Show all posts
adik beradik dia pun mana ada yg debab. jd wajar la kaki melaram cam dia ni xgemuk pun
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2021 08:45 AM From the mobile phone | Show all posts
hahahahaha. lawak bc news ni.. psl ni pon blh jadi news eh.. pekebenda ntah. Ingtkn psl tips ke style maintain body ke. Rupanya RR post appreciation to its customer blurghhhhh sendu sgt article tt..

Nway how come saiz nekta xberubah 17yrs? Masa dia preggy ecah kan smpt raya...time tu boyot selit celah mana? Ayat nak kipas ka econ ka kasi logik sikit next time k RR

TT n RR mmg sama2 bingai.. Hahahaa
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2021 08:54 AM | Show all posts
ukuran badan mungkin sama.. tapi 17 tahun dulu mungkin ibu jari kaki tak bengkok.. sekarang bengkok #donedengki
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2021 08:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Untung cek ta.. Lawa, body pun cantik tinggi langsing.. ok, done jeles jugak..
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2021 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
redz85 replied at 26-7-2021 08:54 AM
ukuran badan mungkin sama.. tapi 17 tahun dulu mungkin ibu jari kaki tak bengkok.. sekarang bengkok  ...

dh pakai tudung tak dpt nak tgk leher cheta
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2021 10:24 AM | Show all posts
eh nekta dah 50 tahun ke.. lawa la kalau 50 tahun mcm ni nye rupa..
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2021 12:18 PM | Show all posts
relevan lagi ke nak bercakap pasal ukuran badan orang tu di zaman pendemik ni?
rasanya banyak lagi yang lebih penting yang nak dibincangkan.
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2021 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
penah baca..che ta cuma makan nasi 3 sudu je sehari ke camtu le
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2021 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Umur pon bakal x berubah ni. Lagi2 covid ni boleh tolak lagi umor tu
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2021 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 26-7-2021 12:47 PM
penah baca..che ta cuma makan nasi 3 sudu je sehari ke camtu le

Pasai ada kencing manis ka?
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list