Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
12Next
Return to list New
3702
View
33
Reply

Individu aneh, rentas negeri guna alasan nak jumpe Nourul Deep?

[Copy link]

Author: Raline       Show all posts   Read mode

Author
Post time 31-7-2021 01:25 AM | Show all posts |Read mode
'Awat ketegaq sangat?' - Nourul Deep


NOURUL. FOTO Arkib NSTP

Kuala Lumpur: "Ketegaq! (degil) Kami geram dan marah sungguh!"

Demikian kata penyanyi, Nourul Depp menerusi Instagramn meluahkan kekesalan dengan sikap individu yang merentas negeri dan melanggar prosedur operasi standard (SOP) dengan menggunakan alasan untuk berjumpa dengannya.

Menurutnya, individu yang datang dari Perak itu memaklumkan kepadanya menerusi kiriman mesej dan ingin berjumpa untuk membincangkan mengenai program diet kelolaannya.

"Saya dapat satu mesej daripada seorang individu. Tapi, tak perlu saya dedahkan siapa sebab tak mahu mengaibkan. Dia mesej dan beritahu dah datang Kuala Lumpur. Saya terdiam. Dia cakap, kalau boleh berjumpa dan terangkan mengenai program diet," katanya.

Dalam hantaran sama, Nourul juga bertanya, adakah masih ramai individu yang tidak faham dengan SOP sedangkan jumlah kes jangkitan harian Covid-19 semakin meningkat.

"Saya nak tanya. Apa fahaman rakyat Malaysia dengan SOP Perintah Kawalan Pergerakan (PKP)? "Tentang tak boleh merentas negeri. Tak boleh keluar kalau tak ada apa-apa alasan kecuali beli barang dapur, bekerja dengan surat majikan dan ada kecemasan," katanya.

Menurut Nourul, dia hairan bagaimana ada orang boleh merentas negeri dengan menaiki bas dari Perak ke Kuala Lumpur.

"Atas tujuan apa? Saya sampai garu kepala," katanya.

Menurutnya, dia menjadi marah apabila masih ada individu yang memandang ringan mengenai SOP dan tidak mengambil tahu mengenainya.

Nourul juga menegaskan bahawa seseorang individu hanya boleh keluar dari rumah dalam radius 10 kilometer dari kediaman mereka saja.

"Apabila kes meningkat dan ada orang yang senang-senang melanggar SOP, kita yang duduk di rumah jadi marah," katanya.

Hantaran dalam bentuk video itu mendapat hampir 50,000 tontonan sejak dimuat naik semalam.

Sumber:https://www.hmetro.com.my

Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 02:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Gigih la org tu nk kurus sangat dah ke..
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 03:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Salah org kot klu tanya pasal program diet... hehe
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 03:32 AM From the mobile phone | Show all posts
amboiii gigih orang iteww.
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 06:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Munkin peminat nk jmp sblm nurul pindah ke bali kot?
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 07:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurus ke die ni?
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 07:47 AM From the mobile phone | Show all posts
wujud ke org yg nk jumpa dia ni?? minah niat kuat berangan betul, kata nk pindah overseas,, tp masih duk menenpel kat sini lg
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 07:50 AM | Show all posts
mimpi ke dia ni, kalau dia tak up diri sendiri kat IG orang pun tak ingat dia
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 07:57 AM From the mobile phone | Show all posts
mmg dia org yg bethol ke utk org tnya psl program diet..badan dia pun xkurus sgt camna dia nk jwb soalan org tu..selain covid mayb sbb dia rasa bdn dia gemuk jgk kot..thats why ler dia tamo ketemu
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 08:04 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 08:13 AM | Show all posts
gigihnya deorang nak merentas untuk kurus, lepastu pergi idolakan mamak penang pulak tu...

takde orang lain ke dik... baik ko bagi alasan perlukan free consultation at yun nam jah...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 08:15 AM | Show all posts
sembang kari kepala ikan ke?
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:25 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Ya awloh
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Eh dia xpindah lagi ker? Btw dia ni xlah kurus mcm mak ros hokeyyy
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Acik pun nak guna alasan jumpa retis la...
Nak balik kampung
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 11:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia kan jual herbalife.
Apa tak de ke ejen herbalife kat perak?
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Baik kau cakap nak jumpa kevin zahri
Bukan soal.kurussssssss
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 11:23 AM | Show all posts
X pindah2 lagi ko?
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2021 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Euwwww
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list